Subject: RE: TOKVS lepituskomisjoni määruse kooskõlastamine
From: "Taavet Reimers" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 15:15:03 +0300

Tere

Täname Teid kirja eest.

Eesti Kiirabi Liit kooskõlastab määruse eelnõu järgneva märkusega:

1.	Palume täiendada § 3 asjakohaste organisatsioonide loetelu. Palume 
asjakohaste organisatsioonide loetellu lisada Eesti Kiirabi Liit.

Parimat

Taavet Reimers

Eesti Kiirabi Liit

Juhatuse esimees

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 2, 2024 8:33 AM
To: Eesti Haiglate Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Eesti Arstide Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Hambaarstide Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Õdede 
Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Ämmaemandate Ühing 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Eratervishoiuasutuste Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Kiirabi Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Puuetega 
Inimeste Koda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Kindlustusseltside Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu 
Ülikooli meditsiiniteaduste valdkond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Tervisekeskuste Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: TOKVS lepituskomisjoni määruse kooskõlastamine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Ootame tagasisidet  hiljemalt 10.oktoobriks 2024.a. e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  või DVK kaudu.

Pealkiri: TOKVS lepituskomisjoni määruse kooskõlastamine

Registreerimise kuupäev: 01.10.2024

Registreerimise number: 1.2-2/95-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee

NB! Tegemist on väljastpoolt Kliinikumi saabunud kirjaga. Kui kirja saatja 
on teile tundmatu, siis turvalisuse huvides palun ärge avage kirjas olevaid 
faile ja linke. Kahtlaste kirjade korral palun teavitage arvutiabi 
telefoninumbril 731 9222 või [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .